Cornelias födelsedag :)

hejhej! jag hann inte skriva igår min älskade kusin fyllde år, så jag var hos dom hela eftermiddagen och kvällen det var jätte mysigta att träffa mina kusiner och det var extra kul att få träffa Casper :) han e så söt och e typ förälskad i mig redan nu fast han bara är 8 månader ;) haha han kryper runt som en liten krummelur på golvet så gullig liten bebis e han <3
när jag kom hem därifrån var jag helt slut och somnade pladask ner i sängen och vaknade nästa morgon kl 06.00.

dagen idag har varit bra jag var iskolan och kom undan från att göra no-läxförhöret för jag hade inte alls pluggat..ush vad jag har dåliga vanor när det gäller pluggandet. när jag kom hem från skolan mötte jag mamma i täby centrum jag skulle köpa ugg-skor men det fanns inte i min storlek så jag köppte ugg skor fast från ett annat märke dom var billigare kosta bara 999.00 kr haha det är inte billigt med skor asså :P
men dom som jag köppte var mycket skönare en ugg märket mitt märke var: shepherd dom är jlus bruna och jätte söta tycker jag :) jag har vetat ha ugg skor sen typ 5 år tillbaka och äntligen har jag köppt ett par :D

puss puss sov gott hörs imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0