hemköp asså haha :P

helo igen hemköp är det bästa man kan praoa på det är fett kul alla är jätte snälla :D
idag var vi lite sena men det gjorde inget alla satt endå i fika rummet och åt frukost, det går ett ryckte att jag har pussats med lars haha troligt det är vad joakim hittar på ;) han sa det till jessica hon bara men fredrika inte på arbetstid bjud hem han istället..
vi åt på donken som vanligt är typ stammis där haha :)
mitt avgasrör sitter löst så det låter som att hela världen ska gå under när jag kör på den men men jag och dan försökte fixa det men det gick inte så jätte bra:) vi träffade en kille i täbycentrum han värkade ganska trevlig men han skröt lite mycket, vad ska man annars göra när man träffar så snygga tjejer som mig och jessica, haha ;)
jessica ligger och sover hon somnade efter middagen hon e så söt när hon sover :) now man vill bara äta upp henne.
imorgon ska jag shoppa liyte i täbycentrum på min lunchrast, undra vad jag ska köpa humm.. hittar någ nått :)
 aja ska väll gå in och göra jessica sälskap med sovandet hörs imorgon bitti puss puss jessica hälsar <33
haha sötnos det vet ju alla, puss rakt på mun älskar dig <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0