min söndag

jag vaknade hos anna jag hade tydligen somnat jätte tidigt igår och hon hade inte velat vecka mig ( sötnos anna är) när vi hade ätit frukost och gjort oss i årdning fick vi skus av hennes pappa ner till ica där vi satte oss och ät lunch efter ett tag kom emma och harris lite senare kom min älskling jessica och hennes pojkväll lukas vi satte oss i skolans jumpasal och kollade på en innebandy match  jag och jessica satt och tjocka oss med godis nu är jag hemma och har badat min hund också har jag skrivit klart utvecklings dokumenten. snart aks jag ut med hundarna och nu väntar jag på att jessica ska komma vi ska ju praoa tillsammans imorgon ;)
haha paaauuusssssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0