efter middag med älsklings jessica

halo har inte haft tid att skriva dom senaste dagarn har varit lite upptagen :/
idag hade vi viksjö joggen haha jag jessica och rebecca var inte helt friska så vi gick en kilometer istället :)
efter det köppte vi sider av nån kille mm smaskens :) sedan gick jag hem till jessica och hade piknick åt mackor och darck oboy :) nu är vi inne hos henne och jag har lämnat min hund utan för hon(tova min hund) är jätte arg :/ men ska snart gå en lång promenad med henne då kanske hon blir lite gladare :) får vi hoppas
ska vara hos mormor idag sen är det ff i mitt hus i helgen så jag ska dit och chilla med nån kompis på fredagen..älskar att vara hemma själv :) skriver mer imorgon :)
ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0