en liten hatt :D

hej hej idag har jag varit iskolan det sög, efter skolan var jag med jessica haha hon berättade att hennes kille (Lukas)hade kommit hem till henne och haft på sig en mössa då hade hennes mamma sagt nemen vilken fin liten hatt... haha det var så jävla kul när hon brättade det :) vi var hemma hos jessica ganska länge sen kom lukas och då lurade vi honam att jag var gravid,han trodde värkerligen på det han sa: då kan jag vara gudfar åt barnet.haha det var fett kul asså :nu har jag presis kommit hem fråm jessica ska sova hos mormor idag igen..mormor var fett söt hon hade stekt fisk till mig och kokat grönsaker som jag skulle äta när jag kom hem :) det var jätte skönt hon var inte hemma när jag kom..nu skulle jag väll behöva kolla igenom matte läxan har prov på torsdag men får de om jag orkar.. skirver mer när jag kommit hem till mitt "riktiga" hem.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0