farmor fyller år idag :)

hejhej! jag har varit hos farmor idag för att det var hennes födelse dag :) jag köpte en röd ros till henne, hon blir alltid lika glad när jag kommer, ( jag är typ det ända barnbarnet som kommmer till henne utan att någon annan i familjen följer med) jag överraskade henne idag igen hon e så söt en liten bebis farmor alltid lika glad :P

när jag kom hem var jag och saga och handlade det blev färdig mat som det brukar bli när vi är ensamma hemma :)
vi har typ precis ätit och jag ska snart åka och möta alexandra och rebecca vi ska ha en liten mys kväll och bada :P, det ska bli jätte mysigt..<3 älskar värkerligen rebecca, alexandra och jessica hur mycket som helst <33
puss på er sötnosar
 aja men ska väll möta dom nu puss puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0