halo efter helgen.. :P

hej hej,min lilla sysster snodde med datorn till landet så jag har inte kunnat skriva :( men jag får väll sammanfatta vad jag har gjort i helgen.. :)

i fredags var jag i viksjö och träffade några kompisar. jag hade med min hund, det var lite jobbigt men det gick ganska bra endå :) vad gjorde vi då vi satt typ på en bänk och pratade maco var ganska full det är typ det ända jag kan kmomma och tänka på just nu..

lördags var jessica, lukas, max,mariana och anton här vi hade det chill och badade,pratade och sjöng med i en massa låtar det var faktisk riktigt mysigt. vi hade riktiga skills på håkan hellströms låtar alla kunnde nån mening fast man inte var helt nykter :P, det var en riktigt lyckad kväll om man får säga så :)

söndagen har jag jobbat med min pappa på en marknad och sålt en jätte god pesto, mmmmmm.. haha det var ganska kul att träffa pappa lite men det var också rätt roligt att försöka få så många som möjligt att köpa ;)
jag hade en underbar dag från klockan 12.00- 18.00 i vällingby med min padre, jag känade ändå en liten slant, så att jag kan överleva månaden som en normal människa :)

ja, min helg har varit ganska bra är ganska trött nu och ska försöka sova snart ska bara sammla ihop lite saker som inte e mina och lägga dom i en påse så jag inte glömmer att ta med dom imorgon till skolan...
sov gott puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0