hemma igen

hejsan nu är jag hemma igen :) det var jätte trevligt på dopet, Carl-Casper var jätte fin i sin vita långklänning..jag och William (kusin) var helt galna vi gjorde att det blev kul för alla som var där :) björn och jag har åkt moppe i typ 2 timmar bara för att hitta till mörby station, fattar inte att vi orkade...men men min lilla lilla sysster är hemma nu från pappa det är jag jätte glad över har saknat hennne jätte mycket..nu behöver jag inte åka hem från skolan själv i en veckas tid :D nu sitter jag och min lilla lilla syster (Mikaela) och äter glass, ska snart städa mitt rum  :(
puss så länge

                                                  

en liten gullig bild på min syrra från hennes album ( väldigt gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0