måndagen

helo..:) i skolan har det varit ganska roligt jag fick höra av Tina och Alexandra att jag var hopplös sen kom Ifrah där och säger att jag är heli mysslyckad haha det var ett roliht samtal vi hade :, jag har varit ganska mycket med jessica palmi skolan och hon gjorde värta tabben i dag på lektione ;) det var fett kul asså :D efter skolan har jag varit med mitra, vi har haft det jätte chill ätit chips och kollat tv bara en liten mys eftermiddag..är fortfarande hos henne ska snart hem till min mormor och sova årkade inte åka hem till täby slutade skolan halv 5 :( så jag valde att sova hos henne och ha två minuter till skolan :D puss puss

Kommentarer
Postat av: palmis

hahahaha min tabbe asså :'(

2008-09-10 @ 12:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0