några dagar i ett inlägg :P

hejhej..!! så ni vet har jag varit sjuk, är fortfarande sjuk men idag var jag iskolan för att hämta några böcker jag trode att mamma skulle strypa mig,imorgon får jag lov att stanna hemma och på fredag ska jag till en astma läkare..det är inte alltid så lätt att vara jag när det jäller astma och sjukdom :/ nu pratar jag om nått lite mer intresant jag och jessica åkte hela den långa vägen hem till mig när vi väntade på roslagsbanan gick vi in på 7-leven och köpte ice-caffelatte eller vad dom heter dom är så extremt goda :) när vi hade tagit oss den långa vägen hem till mig skulle vi ta moppen till täbycentrum och söka prao plats :) så det gjorde vi, när man går rumt i det där köpcentrumet med alla dessa affärer vet man inte vart men vill praoa jag och jessica började gå runt och kolla på saker jag köpte en väska och hon lite smink sen började vi fråga, vi fråga på en pizzeria men dom hade upptaget det var kamp mellan viksjö och täby att finna prao plats, men tillslut hitta vi prao på HEMKÖP och det ska praoa två till där från täby så det ska faktiskt bli grymt kul :)): haha puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan :)

har en tävling jag hoppas du vill delta i :)

http://enlitentax.blogg.se/2008/september/tavling-1.html

2008-09-24 @ 22:37:08
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0