orgenteringen och dagen :)

haha i dag hade vi klass råd sen hade vi bara so, det var en skön dag iallafall med skolarbete. kl kvart i ett hade vi origentering jag får ju inte vara med eftersom jag aldrig blir frisk :/ men jag satt med moniqa och rättade alla lapparna som kom och ät bulle med lärarna haha jag behöver snart inte gå på lektioner kan sitta med lärarna och prata och äta bulle istället;)
ne imorgon blir den riktiga skol dagen på över en vecka för min del då måste jag vara aktiv och ta reda på vad jag har missat , nu måste jag gå in på skolia och kolla att mitt lösenord fungerar, så att moniqa vet om jag kommer in för att skriva om alla ämnerna :)
jag måste ringa jessica också och se hur hon mår hon hade migrän idag :( när jag var med henne, lukas och simon aja nu måste jag verkerligen göra dom här sakerna :/
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0