saga då.. :)

haha när saga kom hem från skolan blev det som vanligt, hon var sugen på  donken så var gör man inte för sin älskade syster man åker snällt dit med henne och äter pommes.. det är iallafall gott  men jag känner att jag kommer rulla fram snart :) så får väll försöka att inte äta där så ofta.
plugga matte blev det inte mycket av, jag gjorde typ ett tal sen var jag trött på det, det är så tråkigt. ingenting med det är kul det är bara jobbig och klurigt..
björn har kommit hem från skolan, han satte sig som vanligt framför datan och började spela (tråkig datanörd). han är rolig ibland men inte framför datan:/
ska väll gå ut med min hund nu...ochså tråkigt
aja puss puss

vad var det jag sa DATANÖRD :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0