ush jag hatar att vara sjuk

god morgon har varit vaken ganska länge för att vår städerska kom in på mitt rum och började damsuga och damma, tills hon såg att jag låg isängen då tittade hon på mig och sa : oj, var du där jag såg dig inte förlåt jag ber så mycket om ursäkt... det var bara att gå upp och gå ut med sin hund..ibland önskar man någ att man inte hade hund men man kan inte motstå hon är ju så söt <3
jag har varit och köpt godis som vanligt, men det är riktigt gott ibland eller ganska ofta :)
nu sitter jag och pluggar eller försöker att plugga det går lite som det går men har en dag imorgon också, matten är ju så tråkig :/
ska väll fortsätta lite puss puss



min älskade lilla tova och hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0