var för trött

hejsan! jag var för trött igår för att skriva jag starta datorn men sen somnade jag ush..det var inte roligt alls.
vad gjorde man igår jag var iskolan sen var jag oss Jessika och åt daim tårta..mmm det var skit gått sen kom lukas till jessika och vi hade det trevlitgt satt på ett bord och dö garvade haha.
kl halv 6 gick jag och mötte MIN signe det var jätte mysigt vi gick runt och chillade ganska länge sen typ halv åtta tog jag bussen till jakan och åkte hem det tog jätte lång tid :(

nu är jag hemma hos Mitra hon ska sova hos mig vi ska snart åka hela den långa vägen hem till mig med leo (hennes hund) jag tror att vi kommer ha en jätte mysig kväll ( eller hoppas på det) :)
hej då så länge puss puiss

Kommentarer
Postat av: sikte

var fett mys att träffa dig har saknat dig <33

2008-09-14 @ 12:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0