anna är fett seg men jag gillar henne ändå <3

just nu sitter jag hemma hos anna och hon duscha,tråkig liten sak. vi ska fixa oss lite för att vi ska ut och festa ikväll :) vi ska snart gå hem till migoch sedan ska jag och anna åka till grbbylund och party, party haha jag tror att vi kommer att ha skt skoj. eller det hoppas jag på iallafall, men jag har ett problem jag vet inte vad jag ska ha på mig :S och det är ett ganska stort problem. jag tror inta att jag ska dricka ikväll jag tror bara att jag´ska vara social med de andra människorna :) men tillbaka till problemet vad jag ska ha på mig jag funderar på att ha en kläning men jag är inte riktigt säker för det kan ju vara kallt ikväll.. aja anna har istort sett fixat sig färdig här och vi ska någ böja röra oss hem till mig :)
puss så länge berättar mer om hur kvällen blev senare, kanske inatt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0