august på skolgården

jag blev jätte glad när man suttit och diskuterat om någonting på so:n så kollar man ut på skolgården så står en liten August där ;) idag har skoldagen varit en pina det har inte hänt någon ting roligt förren efter skolan, då var kjag med anna,august,ovis,bullen,sanjin och nån liten nisse som hette emil. det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde då :D jag låg på golvet inne på närbyparks centrum, det var en rolig stund :)

nu kan jag nyss hem, hade august med mig. vi sitter vid varsin dator och är lite ososiala med varandra men det ok nån gång ibland. känner mig som största tönten, har pluggat varje dag den här veckan gör det fortfarande nu är det religon.. det suger jetpung men ska fortsätta med det hör kanske av mig lite senare :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0