bakade chokladbollar med två små pojkar

jag gick ju hem till august och skulle vara med honom medans han var barnvakt och det var faktiskt riktigt kul och mysigt.
för det mästa satt jag och pluggade men jag hjälpte faktiska att baka och gå och lägga dom :) kl 9 blev jag och august själva och då bakade vi ännu mera vid kvart i tio packade jag ihop mina saker och cyklade hem med min hund på axeln i regnet.
det var ganska konstigt när jag kom hem var det ingen hemma, så jag försökte ringa mamma men hon svarade inte och sedan ringde jag saga och hon svarade inte heller så tillslut fick jag tag på mamma och då sade hon att de hade fem min kvar hem och att det hade varit på bio :)
nu ska jag sova men vi hörs kanske imorgon puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0