fredagen min & lördagmorgonen

min fredag var ganska bra först på morgonen så gick både jag och august upp tidigt sen så följde han mig till skolan och gick sedan upp till bullen, jag och anna var typ mer uppe hos dom än var vi var i skolan på heladagen :) det var ganska trevligt att se de två vara med varandra, de varkade ha kul :)

senare på kvällen var jag med anna och några kompisar och hade en ganska chill fredag. typ vid tolv hal ett åkte jag hem till august och sov där det var riktigt mysigt :)

tidigt på lördag mårgonen ringer mamma till mig när jag låg och sov och sa att jag behövde gå hem och ta hand om min hund så det gjorde jag, hade ingen ork att det första men ska göra på mårgonen är att gå upp och ut och gå. men det gick bra.
snart ska jag ringa anna och fråga om hon får komma hit för sin mamma så ska vi kanske ha en chill lördag dag :)
hör av mig under dagen.
puuuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0