godermorgon, godermorgon både herre och fru...

vaknade för typ en timme sen, och nu sitter jag och väntar på att augusts mamma ska komma och hämta oss för vi ska åka till ikea :). august ligger och sover, tröttis han är.

igår så kom anna till mig runt 18.00 vi badade bubbel och hade det jätte mysigt senare på kvällen gick vi och mötte några kompisar, och var ett tag med dom. anna skulle vara hemma runt 24.00 så då gick hon hem till sig och jag och august gick hem till mig :) när vi kom hem så åt vi  massor av glass mumms vad gott det är ;D
min mamma kom nyss hem och då gav hon mig en polkagris, den är skit god tuggar och suger på den nu :)
men jag känner att jag inte riktigt har tid att skriva så jag gör det sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0