gullig kväll igår <3

igår satt jag och august och åt middag på en kina resturang inne i stan och kollade få film på hans dator :) sedan gick vi och kollade på bio vid hötorget vi såg män som hatar kvinnor den var skit bra, den slutade vid halv 12 och då var det bara att skynda iväg för att hinna med sissta tåget hem :) sedan när vi kom hem gick vi typ direkt och la oss för att jag hade skola dagen efter.
hela dagen idag har jag haft nationella prov i engelska det har inte varit kul det ända som har varit lite skönt idag var att jag fick sluta kl 13.00 då blev jag lite gladare. just nu sitter jag och pluggar med min mamma, och snart hoppas jag att anna kommer så att jag slipper plugga det är så sjukt tråkigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0