haha, det känns som om jag har vaknat upp från det döda..

jag tror aldrig att jag har varit så här trött i hela mitt liv jag har sett ut som ett lik hela dagen..
 jag vaknade typ vid halv två idag hemma hos august sedan vid 20 i tre tog jag tåget till näsbypark, där mötta jag bullen,anna sanjin och en till kille som jag inte kommer på vad han heter för tillfället. vare där ett tag sen gick jag hem.
igår kväll gjorde jag inget ansträngande jag var hemma hos en kompis till typ två sedan gick jag och august hem jag deckade när jag la mig ner i sängen och sov ett bra tag inpå nästa dag och ändå är jag helt död.. just nu vetjag inte vad jag ska göra är helt uttråkad men men jag kommer någ på något :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0