har haft lite svårt att skriva..

har haft det ganska svårt att skriva har inte haft tillgång till någon dator men nu har jag det.

i lördags träffade jag olivia arrenander det var jätte mysigt vi åter upplivade gamla minen och pratade jätte mycket :)  jag saknar verkerligen tjejorna där borta i viksjö men jag har så svårt att åka till dom på grund av min mamma..
i dag tidigt på morgonen åkte mamma in till sjukhuset och imorgon blir hon opererad, jag är livrädd för det har gråtit typ hela dagen och allt har varit jätte hämskt men august kom och mötte mig idag vid min skola för att jag var så ledsen,  han är värkerligen helt underbar.
en sak som kommer att vara jätte jobbigt i morgon är att jag har nationella prov på morgonen i engelska och ska skriva en uppsats och det ända jag kommer att tänka på är att mamma ska opereras och det känns sjukt jobbigt, men jag hoppas att det ska gå bra.
idag och imorgon hoppas jag att jag får vara hos august det är inte säkert men jag hoppas det för att annars kommer jag att gråta ännu mera för mamma och det har jag ingen lust med..men idag sover jag här går till skolan och ser hur det går för mig om jag orkar stanna i skolan så gör jag det annars går jag hem och försöker att tänka på andra saker. nu ska jag snart gå och kolla på tv så jag kanske skriver imorgon om jag har tillgång till dator annars får ni veta senare hur det gick med mammas operation ( det är ryggen) och det är derför jag är så rädd.
men nu ska jag gå, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0