jag bara gråter för mamma

jag var i skolan i morse och gjorde nationella i engelska, det var uppsats och det gick väll så där jag kan ju inte släppa mamma från mina tankar. jag hade precis gjort provet så började jag gråta igen och när jag väl har börjat kan jag inte sluta så jag fick gå till skolsyster och hon och hasse pratade lite sen sa de att jag skulle gå hem och försöka tänka på andra saker och jag gjorde som de sa för att jag kunde inte koncentrera mig och nu sitter jag hemma har pratat med mamma på telefon men det blev inte bättre jag vill bara att det här ska vara över för jag orkar inte må dåligt för att mamma ska bli opererad..
jag skriver mer ikväll när jag har pratat med henne och vet att allting gick bra <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0