jag har varit helt sprallig :P

idag har det varit en underbar dag jag har varit helt sprallig och jätte glad, jag har träffat min pojkvänn, olivia och hennes hund, anna, alice och bullen och sanjin förstås:) det har varit en ganska rolig dag när jag kom hem efter skolan fick jag fyra par jeans av saga min syster, hon var jätte snäll och trevlig. senare kom august och vi hade det mysigt ett tag, han gick hem när han skulle äta middag :( det var lite tråkigt men han var jätte trött så att jag förstod varför :) nu sitter jag och pluggar so och äter godis har så tråkigt vet inte vad jag ska göra för att jag orkar inte lugga mera jag skulle typ vilja ut och festa ikväll, precis så känner jag mig :) men det får jag ju inte göra för min mamma :(  hon är så tråkig. funderar på om jag ska plugga mera men jag vill inte det handlar bara om världens befolkning och det suger getpung. jag ska ringa anna nu och sedan fortsätta att plugga sen sova gud vad skönt SOVA, haha men vi hörs antagligen imorgon det är ju fredag :)
puss och sovgott, dröm sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0