ja,vårdcentralen..

hejsan jag är hemma från skolan idag med och idag skulle jag göra om prov och haft en dans upp visning men så belev det inte. jag vaknade för typ en timme sedan och nu så ringde mamma till vårdcentralen och jag har fått en tid vid halv två. jag oskar inte gå dit, det är skit jobbigt att sittahos en läkare som stirrar in i ens ögon och försöker hitta ett fel på en jag hatar verkerligen läkare. just nu längtar jag bara tills august ska komma och titta på film med mig och bara ta det lugnt. men det kommer någ att ta ett tag, men jag hoppas att han kommer när han har slutat men man vet ju aldrig han är en sådan person som inte tycker om att äta hemmma hos mig så vi får se om han vill äta nått här eller om han gör det hemma..men men jag saknar honom jätte mycket vill bara ha en stor fet kram av honom, och det kommer jag antagligen att få :)
jag funderar på att hoppa in i ducshen och göra mig lite mysigare än vad jag är nu men vi får se hur det bir med den saken. jag ska iallafall gå ner och prata med min mamma nu men jag hör antagligen av mig lite senare underdagen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0