killar..och deras speciella/känsliga ställen..

förlåt gubben ännu en gång för det som hände tidigare i dag jag känner mig värkerligen jätte dum..älskar dig gubben min.
idag har det inte hänt så mycket jag har tagit det lugnt i skolan mäst chillat när jag slutade träffade jag min pojkvän vi hade det trevligt och mysigt vi kollade på en jätte bra film pride and glory, den var ruskigt bra och otäck och lite äkligt läskigt närvarande,(det känndes som om det kunnde nästan vara så här i vårat samhälle). annars har det inte hänt så mycket roligt den här dagen jag vet bara att jag är helt död och utmattad och funderar på att sova men det får vi se hur det  blir med den saken :)


                                     
                                                                                 puss & ha det så bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0