livet är inte alltid lätt..

vissa dagar vaknar man och tror att man mår bra, fast man i själva verket inte gör det. man kan gråta för vad som helst, allt i ens närhet blir konstigt man känner sig osäker och allt är bara underligt. ååå jag vet inte vad som har hänt med mig de sissta månaderna men det är nått skumt och jag gillar det inte..

men imorgon ska jag ha en helt perfekt och underbar dag, jag ska bara göra en sak som jag älskar mäst i hela världen och det är ? det vet bara de personer som känner mig jätte väl :)
inte för att jag vill att en person ska läsa min blogg men ibland är det väll ok, ikväll skulle jag tycka att det var ok för att jag ska lägga en sak helt bakom mig..jag ska aldrig mer tänka på det överhuvudtaget. från och med ikväll ska jag bara tänka framåt och vara  den där glada lilla flickan som jag alltid varit och aldrig mer tänka på det förflutna som handlar om dåliga saker.

puss sovdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0