prov och plugga på lill lördag

hejsan! jag kom nyss hem från skolan det var riktigt skönt jag har gjort engelska prov jag tror det gick skapligt men jag vet inte. jag fick även veta att jag var god kännd på nationella svenska proven:D det är jag värkerligen jätte glad över:)
skoldagen har varit jätte lång i dag.. jag tycker absolut att skoldagarna ska vara kortare och lite fler raster mellan varje lektion.men men slut pratat om skolan nu sitter jag och väntar på min pojkvän  och försöker plugga lite fysik men det är så jävla tråkigt.. jag hoppas att han kommer snart så vi kan göra något annat typ bada eller kolla på film ;)
hör kanske av mig senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0