regnig söndagkväll..

jag kom nyss hem från august jag var där och åt middag.jag följde med honom hem efter att vi hade varit på ikea, på ikea köpte jag ett jätte stort doftljus i ett glas och två svarta ramar. det var faktiskt jätte roligt att umgår med augusts mamma och bara honom det var en annurlunda grej än att vara med hela hans familj.
jag och august hade det mysigt hemma hos honom vi gjorde inte så jätte mycket men det var endå som om all tiden vi var med varandra var den bästa på länge. just nu sitter jag och väntar på att hela veckan ska gå tills det blir tosdag för då är det fem månader med august  (<3)
nu ska jag försöka att sova, ha det så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0