romantisk middag..<3

när min älskade pojkvän hade tagit sig ork att gå hela den långa vägen hem till mig så gick vi upp till näsbypark och skulle äta på en china resturang men det blev ändrade planer så vi satte oss och åt pizza ;) det var jätte gott och super mysigt. sedan gick vi hem till mig igen och satt och töntade oss på varsin data :) vi är så mogna, han gjorde ett jätte fullt sug märke på min arm det ser ut som att någon har försökt slå av mig armen eller något.. han gick precis hem och nu ska jag försöka plugga lite innan jag somnar har ju prov på mekanik (jippi) imorgon.
ha det så bra sov gott <3<3

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0