shoping runda i täby centrum

idag på eftermiddagen åkte jag till täby centrum och shopade lite saker mad LILLA PLUTT ANNA <3 det var väldigt trevligt vi köpte lite underkläder och sedan köpte jag ett par blanka svarta byxor och en mysig varm stickad kofta det var ett riktigt bra köp av mig själv tycker jag. ikväll ska jag vara med anna senare på kvällen ska jag åka till min LILLA PLUTT AUGUST<3 och sova där.
det ända lite jobbiga ikväll är att jag måste ha med min hund hela kvällen hon är ochså fixad idag med en toffs mitt på huvudet mitt lilla hjärta tova <3men det är ändå jobbigt för hon har inte lika lätt att komma in på fester :/ men det får väll lilla gulliga jag försöka lösa om jag änns ska parta ikväll det får vi se hur det blir med den saken ;)
men nu ska jag plocka ihop det sissat och sedan rusa iväg till anna hörs senare hoppas jag :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0