sitter i skolan och tråkar

hejsan just nu sitter jag i skolan och har ganska tråkigt jag fick gå till något litet konstigt rum för att plugga engelska och kunna ha en dator så att jag kunnde roa mig på nått sett. vet inte vad jag ska skriva har engelska nationella på fredag och har ingen aning om vad jag ska skriva för att det ska bli en bra engelska texa funderar på att skriva ett brev så att det ser ut som att jag brukar göra det till någon som bor i england..aja jag vet inte riktigt. ska försöka skriva lite mera och sedan fundera på om jag ska gå på elevtiden för jag orkar verkerligen inte vill hellre gå hem till en kompis eller nått sånt :) men jag skriver mera senare idag pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0