små söta pojkar som ska vara barn vakt

hejsan idag hade jag en redovisning på musiken om romantiken jag tror att det gick bra :) sedan slutade jag vit 14.50 och gick hem till bullen för att träffa anna och honom. sedan pratade jag lite med august på msn och då bestämde vi att jag skulle vara med honom medans han var barnvakt. det är så gulligt när ganska stora pojkar passar små barn.
jag kom nyss hem och nu ska jag bara fixa mitt rum lite snabbt sen ska jag börja gå hem till min pojkvänn och kolla när han leker med tre små pojkar :) det ska bli ganska roligt. jag hoppas att jag får åka bil till honom årkar verkerligen inte gå.. men nu ska jag börja städa.
jag måste bara berätta att alice, august lilla sysster har lagt upp en bild på¨mig när jag ligger och sover den ser helt hemsk..kolla själva :


 fy fan det här ska hon få för jag ska hitta en ännu sexigare bild på henne :)

puss hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0