tisdagen var som den var..

hejsan, den här dagen har varit lite knepig.. jag gjorde matte nationella (muntliga delen) jag hoppas verkerligen att det gick bra, men lärarna är konstiga så man vet ju aldrig :/
senare samma dag skulle jag göra engelska prov men det fick vänta tills imårgon så jag ska göra det på onsdagen i stället (jippi) ush det kommer säkert gå åt skogen, men det gör mitt skolarbete alltid.

efter skolan har jag varit med min underbara pojkvänn, August. det var jätte mysigt och vi hade det trevligt som vanligt ;) jag ville kolla på¨patrik 1,5 men det ville inte han så vi satt och kollade på HJÄLP istället (det är faktiskt ganska roligt det med) men jag hade sån lust att se bög filmen.. när jag kom hem vid 22.00 nu på kvällen så hade mamma några kompisar här och som vanligt vill min mamma att jag ska visa min nya percing (i bröstvårtan) så det var bara att visa bröstet för dem. de blev helt jätte rädda och höll sig för brösten och frågade om det gjorde ont och det gjorde det ju inte :)

nu ska jag sova, sovgott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0