varför ska man vara sjuk..?

nu ligger jag i min soffa igen och mår dåligt, hade feber tidigare idag och nu så har jag ingen ork i kroppen att göra någonting och det suger. jag gick hem från skolan typ vid halv ett och när jag kom hem somnade jag och jag vaknade för ca 1 timme sedan. anna och sonya kom förbi och jag fik reda på att sonya har gått in i ett förhållade <3 de var egntligen här föra att anna skulle hämta lite saker hon hade lämnat.
jag pratade nyss med august och då fick jag reda på att han hade fått en ny mobil men den får jag se imorgon för jag orkar inte träffa honom ikväll. men jag tror att jag ska gå ner och lägga mig i soffan och försöka sova nu och fortsätta kolla på filmen jag kollade på precis när jag kom hem
juste min lilla vove är jätte mammig hon är så söt när hon försöker hjälpa mig när jag mår dåligt :)<3

men nu ska jag sova, sovgott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0